Grožis Maistas

Ką būtina žinoti apie maisto papildus vaikams?

Būtina rūpintis vaikų sveikata. Yra daug būdų kaip, tai padaryti, tačiau vienas greičiausių bei patikimiausių  – maisto papildų pirkimas. Vis dėlto, reikia pabrėžti, jog maisto papildai, skirti vaikams, gerokai skiriasi nuo tų, kurie yra skirti suaugusiems žmonėms. Būtent dėl šios priežasties tėveliams, turintiems mažų vaikų, yra būtina žinoti daug svarbių dalykų, susijusių su vaikiškais maisto papildais.

Užsukę į bet kurią vaistinę galime išvysti didžiulį pasirinkimą vaikiškų maisto papildų. Kupo didesnė įvairovė, tuo sunkiau priimti sprendimą, kuriuos maisto papildus rinktis. Kokie maisto papildai turėtų atsidurti jūsų namuose, priklauso nuo jūsų vaiko sveikatos būklės. Jei jūsų vaikas turite regėjimo sutrikimų – nedvejodami rinkitės maisto papildus, kuriuose yra mėlynių ekstrakto; jei jūsų vaiko silpni kaulai – pirkite maisto papildus, kurie yra gausiai praturinti kalciu, stiprina kaulus bei greitina jų augimą.

Maisto papildai sportui yra viena iš tų nedaugelių  maisto papildų rūšių, kurių vaikams nereikia. Papildai sportu yra skirti tiems žmonėms, kurie daug sportuoja, užsiima profesionaliu sportu, nori padidinti fizinę ar sudeginti riebalų. Norint tapti sporto guru reikia tinkamai maitintis bei reguliariai mankštintis. Kaip matyti, vaikams tokio pobūdžio papildai yra netinkami. Na, o jei jūsų vaikas taip pat daug sportuoja ir norite aprūpinti jo organizmą visomis reikalingomis medžiagomis, rinkitės maisto papildu, praturtintus vitaminais bei mineralais – juos vartodamas net ir daug sportuojantis vaikas jausis stiprus bei žvalus. Reikia pabrėžti, jog maisto papildai, kurie yra praturinti vitaminais bei mineralais, puikiai tinka visais gyvenimo atvejais. Būtent maisto papildai, kurie yra praturtinti vitaminais ir mineralais, yra universalus pasirinkimas. Tai matyti pažvelgus ir į šių maisto papildų pardavimų rodiklius – tokio pobūdžio maisto papildai vaikams yra patys populiariausi.

Labai dažnai būna alergiški vienam ar kitam augalui, produktui. Pirkdami maisto papildus atidžiai perskaitykite jų sudėtį  – įsitikinkite, kad jų sudėtyje nėra komponentų, kuriems jūsų vaikas yra alergiškas. Svarbu ir tai, jog maisto papilduose nebūtų medžiagų, kurioms vaikas yra alergiškas, bet ir kuo daugiau natūralių komponentų: jei maisto papilduose yra konservantų ar dažiklių, būtų geriausia, jei  jų kilmė – augalinė.

Kalbant apie maisto papildus vaikiams, verta pastebėti, jog jie gali būti įvairių pavidalų: tabletės, skystis, vandenyje tirpstančios tabletės – maisto papildų pasirinkimas yra išties didelis. Kokio pavidalo maisto papildu geriausia rinktis? Atsižvelkite į vaiko amžių: mažiesiems labiausiai patinka skysti maisto papildai, na, o vyresniems vaikams puikiai tiks maisto papildai tablečių pavidale.

Na, o baigiant šią temą būtina pasakyti, jog kai kurie tėveliai galvoja, jog jei vaikas maitinasi sveikai bei subalansuotai, tai maisto papildai jam nėra reikalingi.  Iš tiesų, tai teisinga nuomonė, tačiau ar tikrai galite garantuoti, jog jūsų  vaiko mityba yra sveika bei subalansuota? Ar jūsų vaikas valgo pakankamai šviežių vaisių bei daržovių, geria ką  tik išspaustų sulčių? Tik nedaugelio vaikų mitybą  būtų galima pavadinti sveik bei subalansuota – didžioji dalis vaikų labai mėgsta saldumynus, gaiviuosius gėrimus, greitą  maistą, o vaisių bei daržovių valgo per mažai. Reikia pabrėžti, jog tokia mityba tikrai negali būti vadinama sveika ir subalansuota. Savaime suprantama, jog maitinantis neteisingai trūksta maistinių medžiagų, mineralų bei vitaminų. Tokiu atveju tėveliai turėtų ne tik koreguoti vaikų mitybos įpročius, bet ir parūpinti reikiamų maisto papildų.

Jei norite, kad jūsų vaikai būtų sveiki, laimingi, žvalūs, energingi ir atsparūs ligoms – nupirkite maisto papildų. Maisto papildai turi būti aukštos kokybės, be jų sudedamųjų  dalių, kurioms vaikas yra alergiškas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.