Rūbai urmu: kas lemia sėkmingus pardavimus?

rūbai urmuKiekvienas verslininkas ir pardavimų vadybininkas, esant prastesniems laikams, užduoda sau klausimą „kaip padidinti pardavimus“? Na, o sėkmingų verslų vystytojai turėtų žvilgtelėti į save iš šalies, atskirti, kuris konkretus jų žingsnis nulėmė sėkmingus rezultatus. Kartais pasitaiko atvejų, kad sėkmingus pardavimus nulemia ne konkretus, tikslingas verslininkų veiksmas, o nuo jų nepriklausantys veiksniai, situacijos ar tendencijos. Vieną iš jų šį kartą ir aptarsime.

Tikriausiai visi žinote posakį: „sutinka pagal rūbą, o palydi pagal protą“. Taip klostosi, kad šiuolaikinėje visuomenėje vis labiau darosi svarbios ne tik asmenybės savybės, patirtis ir sugebėjimai, bet ir reprezentatyvi išvaizda. Ne retai, ieškant darbuotojų paslaugų sferoje, kaip vienas iš kriterijų yra įvardijamas reprezentatyvumas. Tai reiškia, kad darbdaviams reikalingi reprezentatyvią išvaizdą turintys žmonės. Kad ir kurią gyvenimo, paslaugų ar prekių sritį beimtume, turime platų pasirinkimą, visi siūlo įvairovę ir kokybę, vartotojų, klientų pasirinkimą gali nulemti tik kaina, pateikimas (jei tai prekė — įpakavimas) arba pardavėjo reprezentatyvumas. Štai ir nuo verslininko nepriklausanti tendencija, kuri lemia tai, jog įsigyti rūbai urmu ir perparduodami mažmena atneša pelną.

Ką gi turime galvoje kalbėdami apie tą reprezentatyvumą? Reprezentatyvumas tai yra viskas kas yra matoma ir girdima aplinkiniams: mūsų kūno kalba, gestai, intonacija, balso tembras, manieros, etiketo išmanymas, tvarkingi plaukai, moterims makiažas ir, be abejo, ir vyrams, ir moterims svarbi tinkama apranga.

Rūbai urmu superkami iš gamintojų arba stambesnių tiekėjų ir parduodami didmeninės arba mažmeninės prekybos rinkoje. Urminė prekyba rūbais yra naudinga tuo, kad tai yra nuolat paklausi sritis, ypač Lietuvoje, dėl permainingų orų ir keturių metų laikų, kuriems reikalingi ir atitinkami rūbai. Viskas prasidėjo tada kai pasaulis tapo civilizuotas ir pirmykščiai žmonės ėmė savo kūnus prisidengti gamtos gėrybėmis: lapais, šiaudais ir pan. Šie, iš gamtos resursų pagaminti, apdarai tobulėjo. Žmonės išmoko apdirbti medžiagas ir ėmė jas maišyti su sintetinėmis, vėliau ėmė vystytis ir mados industrija. Dabar ne tik, kad be drabužių nebeįsivaizduojame savo kasdienio gyvenimo, bet taip pat apdarai tapo pagalbine priemone išreiškiant bei reprezentuojant save.

 

Susiję straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *